Keskiviikkona kävimme Lumin kanssa Vilman ja Retun luona. Nuuskuteltiin hiukka Sissi-kissaakin.




Retu (Nipan ed. pentueesta)

Sissi

perjantai, 12. helmikuu 2010
Keskiviikkona kävimme Lumin kanssa Vilman ja Retun luona. Nuuskuteltiin hiukka Sissi-kissaakin.




Retu (Nipan ed. pentueesta)

Sissi

Dash'ing sheltit
Kommentit